2012. március 3., szombat

JAMO 5.1 házimozi hangfal szett - Jelenlegi ára: 45 000 Ft

Na ezért ez nem a lomtalanításom tárgya csak eladó sorba teszem ezt a remek! JAMO SC6000 + MAGNAT Subwofer 5. 1 hangfalrendszert amit a termékeim között lévő Technics SA-TX50 erősítővel hallgattam, néha napján.  
Kiválóan szól ameddig megvan együtt a szett addig meghallgatható kipróbálható tesztelhető.. együttes fotót nem készítettem mivel nem akartam megbontani....   és sajna csak ennyi képet tudtam feltenni az összesnek megvan a hibátlan front borítása, csak a fotó kedvéért vettem le..... a hangfal kábeleket adom hozzá.
A félreértések elkerülése véget amit tartalmaz a szett
- 2db front sugárzó 100/150w
- 1db center sugárzó 70/100w
- 2db Hátsó sugárzó 50/70w
- 1db Magnat subwoofer /első borításon bal elől felső sarok minimális 2-3mm kopás/ 
- kpl kábelszett
Csak a Subwoofert vettem közel 40. 000. -ért pár hónapja /egyik volt kollégámtól/!
Köszönöm csere nem érdekel, és személyes átvétel!
A rajta lévő por az nem opció azt megtartom... : D


Jelenlegi ára: 45 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-04 18:26
. JAMO 5.1 házimozi hangfal szett - Jelenlegi ára: 45 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése